Hinderbanan 1

 

Kommentarer
upprörd anhörig säger:

Varför kommer det sig att det inte är nån bild på stövelkastningen eller på när de klättra på varandra för att få ner tennisbollarna??? de andra grenarna finns det ju jätte mycket på!!!!!

måste säga att jag troddee så mycket mer på er och bloggen än så här, ni har fortfarande inte lagt upp bilder på första dagens lekar och sen missat 2 lekar helt förutom 2bilder där de inte ens klättrar på varandra!!!
fy vad dåligt

Svar: Vad synd att ni bara kan kommentera vad som saknas och det som är dåligt, istället för att uppskatta det som vi gjorde bra. Vi har försökt det bästa vi kunnat och mer kan man inte göra. Mycket ledsen om bilderna på lekarna som vi inte fick med var viktigare än allt annat vi lyckades med!
Linn Karlsson

2014-07-22 | 13:13:51
!? säger:

Självklart har ni gjort mycket bra men ni lova att bilderna från första dagens lekar skulle komma upp sedan då de pga dålig internet inte kunde lägga upp alla bilder!
Frågade även dig Angelica på avslutningen om bloggen och bilderna där, då fråga jag om när alla bilder skulle komma upp och om det då skulle komma bilder från första dagens lekar med. Fick till svar då att så fort Linn kommit hem skulle alla bilder komma upp även från första dagen! Så därför jag blir arg, besviken och lite frustrerad.
Sen förstår jag inte problemet att lägga upp dem bara? De är väl inte svårare att lägga upp än de andra?

Svar: Bilderna från första dagens lekar finns tyvärr inte därför att det blev ett missförstånd och det togs agilitybilder där istället. Jag meddelade det på de tidigare kommentarerna kring detta. Det var väldigt tråkigt att det blev så men kan inget annat göra än beklaga och vi tar med oss alla misstag till nästa gång självklart.
Alla andra bilder har lagts in på bloggen nu.
Linn Karlsson

2014-07-28 | 07:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback